TRIA TEATRE I EMOCIONA’T, la nova campanya d’ADETCA per fomentar el consum teatral
TRIA TEATRE I EMOCIONA’T, la nova campanya d’ADETCA per fomentar el consum teatral

I si deixem les pantalles i alcem la mirada a les històries que ens explica el teatre?

I si fem especial el nostre dia a dia i ens deixem transportar per la màgia dels personatges que surten a escena?

I si ens tornem a il·lusionar amb l’experiència d’un espectacle trepidant?

I si ens deixem sorprendre amb un viatge cap a tot allò que s’amaga darrera del teló o a la platea d’un teatre?

El teatre forma part de la quotidianitat. A vegades ens evadeix de la realitat que estem vivint, d’altres ens transporta a una altra dimensió d’aquesta realitat. I… per què no atrevir-se a viure la vida amb una mirada teatral?
El teatre són històries, més properes o més llunyanes, que ens fan viatjar, que ens interpel·len, que ens fan jugar amb els nostres records, les nostres vivències, el nostre dia a dia…

El teatre és emoció. El teatre és vida. TRIA TEATRE. EMOCIONA’T.

**********

Avui arranca la campanya per promoure el consum teatral entre la ciutadania les properes setmanes i intentar recuperar així la venda d’entrades dels darrers mesos. Aquesta campanya vol animar a descobrir i a triar les propostes de la cartellera teatral fins al 31 de maig. Amb el lema “TRIA TEATRE i emociona’t” es vol apel·lar al públic a incorporar el consum teatral en la seva vida quotidiana, en la línia de ressaltar el foment del teatre i la cultura com a bé essencial, i ho farem de forma divertida amb fotografies que remetran a la quotidianitat però amb tocs molt teatrals, amb una imatge i grafisme que estem treballant.

La campanya s’inicia amb una primera fase  basada en tres línies d’acció:

  • el desenvolupament d’una campanya de màrqueting digital a Instagram
  • la difusió a les xarxes des del perfil d’ADETCA i de cadascun dels socis
  • la landing page, triateatre.cat, que és la plataforma on es recondueix la campanya online i recull els espectacles en cartellera dels socis d’ADETCA i dels teatres públics de Barcelona fins al 31 de maig.

Al setembre es desenvoluparà la segona fase amb presència a mitjans audiovisuals, presma i xarxes.

 

 

 

 

Enllaços d'interès